Komentarze do gry Piłka Werbalna SK
Poprzednia strona Następna strona-
02.02.2022 16:01
Ostatnio zmodyfikowano 02.02.2022 17:01 -
02.02.2022 14:51
já bych se celkově rád vyhnul nějakému vybírání s předgenerovaných sad. Je to dost neefektivní cesta, a hlavně by bylo v takovém případě nutné v podstatě při každém přidání nebo odebrání slova validovat a znovu generovat ty sady, což mi nepřijde dobré
-
02.02.2022 00:42
..este k tomu sposobu generovania sad: priprava sad vopred nesie riziko, ze upravami slovnika strati sada vlastnost, ze vyhovuje. Po kazdej uprave slovnika by bolo potrebne preverit platnost vsetkych sad. -
01.02.2022 20:35
ked aktualizujem text, zaniknu mi ENTERy, ktore v povodnom texte boli -
01.02.2022 20:35
Keby som mohol ja stanovit tvorbu sady, urobil by som to takto:
1) vzdy sa da vytvorit aspon jedno slovo z povodnych 11 pismen. Ak niekto nema vsetky pismena, nema zarucene, ze sa da nejake slovo poskladat.
2) Pravdepodobnost vylosovania nejakeho pismena by som urcil podla bezneho textu. A nezavisle na predoslych losovanych pismenach, teda v krajnom pripade moze byt vylosovana sada aj ääääääääävz. Ovsem tato pravdepodobnost je zanedbatelna.
2a) mozno by som po skusenostiach s tymto postupom obmedzil opakovanie, a losoval by som tak, zeby som vytvoril losovacu sadu 10 000 pismen s rozlozenim pravdepodobnosti ako v beznom texte a z tych by som vyberal, bez opakovania toho isteho prvku... teda ak by v losovacej sade bolo 4x ä, nestalo by sa, ze bude vybrane 5x ä v jednej sade.
3) technickou vyzvou by bolo zabezpecit 1)+2) :
- bud uplatnit pravidlo 2) a potom on-line overit 1) (a vratit sa v cykle naspat pred 2 ak sa neda nic vytvorit), co moze trvat pridlho alebo sa dokonca zacyklit,
- alebo zabezpecit 1) nahodnym vyberom slova, jeho pismena vylucit (po jednom, nie vsetky vyskyty toho znaku) z losovacej sady a dogenerovat ostatne pismena.
- alebo kombinacia tychto dvoch postupov: nahodne generovat sady, overovat ich a ked ani na treti raz nevznikne sada s 1 slovom, potom obratit postup.
Dalsia moznost je mat pripravenych a overenych napr. 1 000 000 sad a z nich nahodne brat do hryOstatnio zmodyfikowano 01.02.2022 21:35 -
01.02.2022 20:24
Ano, je to zhruba tak, jak píšeš. No uvidíme, třeba mne ještě napadne nějaký univerzálnější přístup, jak uspokojit obě strany, ale zatím nic konkrétního nemám. -
01.02.2022 20:20
Dalsim negativom takeho losovania pismen je to, ze skoro kazda sada obsahuje Y alebo NIE, NIA. Je to na jedno kopyto potom. Ved pre teba jenkins isto nie je problem zistit, v kolkych (napr. z 1000 nahodnych sad) sa nachadza NIE, NIA. A uvidis, ze to nema nic spolocne s frekvenciou pismen v beznom jazyku. -
01.02.2022 20:16
Nikdy nevyhovies vsetkym, to dobre vies. A logiku tvorby sady z geewy aj tak nepozname, tak to nikam nevedie. A tak nadalej budu zvyhodneni rychloklikaci, nebude prilis zalezat na tom, kolko ma kto kariet. Ti ktori sa dozaduju, aby sa vzdy dali pouzit vsetky pismena, vacsinou netusia dosledky tejto poziadavky, a potom nadavaju ze vyhravaju ti, co rychlo tukaju. Ale tak je to skoro vsade, kde sa vypocuje hlas ludu, ktory nevidi, kam to vedie. -
01.02.2022 19:53
To už jsou takové věci do pranice a chtěli by to o dost více názorů a udělat z toho nějaký průnik. Mně se ale minimálně to s těmi písmeny zdá jako poměrně relevantní argument, nicméně skoro všichni (od kterych jsem názor slyšel) se shodují na tom že chtějí to, aby vždy šlo všechny písmena použít, takže je to v tomhle ohledu těžké. -
01.02.2022 19:12
Najviac, co mi z geewy chyba, je sposob losovania pismen. Vo vsetkych ostatnych systemoch sa autor upriamil na to, aby sa dali vzdy pouzit vsetky pismenka a preto je vacsina sad takych, ze kto rychlo tuka, vyhrava nad tym, kto ma bohatsiu slovnu zasobu. Na geewe sa bezne stalo, ze sa nedala pouzit 1/2 pismen, obcas sa nedalo nic zlozit. Tu som navrhoval doplnit moznost predcasne ukoncit kolo ak sa na tom hraci zhodnu.. -
01.02.2022 19:12
Ja by som sa najradsej vratil k technickym principom ako boli na geewe - to bola podla mna zatial najlepsia verzia hry. Bolo to prehladne, bola tam kopa informacii (napr. aj v 5. kole sa dalo - dokonca pocas hry - pozriet, z ktorych kol je ktora karta), aj ked v dalsich pokusoch o napodobenie boli dalsie dobre prvky, ktore Geewa nemala - pozretie historie hry, prezradenie najdlhsieho mozneho slova a pod.Ostatnio zmodyfikowano 01.02.2022 20:12 -
01.02.2022 19:05
@jenkins, k tej zltej karte, uz si naozaj nepamatam, bolo to tam kratko zobrazene, rychlo to zmizlo, ani sa nedalo pozriet, kolko kariet som mal z minulych kol. Tazko sa riesia chyby a opravy, ked nemame data. Urcite sa nestalo to, co pise @Zuzanita, lebo po vynulovani sme mali obaja rovnake dlhe slovo, ktore super nemal.Ostatnio zmodyfikowano 01.02.2022 20:05 -
01.02.2022 19:02
Ano, hraci nadavali na dlhe prestavky, a ja som nikdy nepochopil tento hnev. Ved ked je to jedina moznost pozriet sa na suhrn kola, tak je ta pauza namieste. Ked ziaden z hracov nepotrebuje skumat, odkliknu si to a hraju bez pauzy. Ak by ale bola moznost pozriet si detaily hry na konci, pauza medzi kolami pre mna nemusi byt predlzena. Aj ked niekedy by som privital moznost trochu pockat - ci si naliat medzi kolami pivo alebo vyzliect spotene tricko .. -
01.02.2022 19:02
Sneh, mali sme v poslednom kole rovnaký počet písmen, takže sme obaja dali gól -
01.02.2022 18:58
Zuzanita, pred rokmi na geewe bola pauza obrovska - hocikedy aj minutu, lebo pomaly graficky mazalo zhodne slova a potom to este po jednom slovku vkladalo do "ihriska". Po vynulovani slov tam bola mozno 15s pauza, ktora sa dala preskocit ak obaja suhlasili. Bol tam stedry priestor na preskumanie vysledkov kola.
-
01.02.2022 16:46
zuzanita, je to možné, niekedy si príliš nevšímam počty gólov.
Jenkin, ok. -
01.02.2022 16:41
SNEH - při rovném počtu bodů v jednom kole, se může stát, že gól dají oba hráči. Takže součet gólů může být vyšší než 6 tím pádem.
Záleží tedy, jestli to že jsi měl víc slov, znamená taky to, že jsi měl více písmen.
Nicméně už se pracuje na ukládání průběhu zápasů, tak to snad budeme brzy moci všichni společně analyzovat
-
01.02.2022 16:34
Sneh, to sa stalo aj mne, pri hre s tebou... rovnaký počet písmen, rovnako dlhé slovo, ale ja som mala o jedno slovo viac, ako ty... a zapísalo nám remízu... bolo to tretie kolo, v druhom som vyhrávala 2:0 a po treťom bolo 3:1... mám aj foto, keby chcel Jenkings vidieť -
01.02.2022 16:25
Pred chvíľou zápas s moonou - predposledné kolo bol stav (ja) 2 : 3 (ona) v poslednom kole zapísalo jej i mne jeden bod, čiže skončili sme 3 : 4 , podľa mňa to mala byť remíza, keďže sa mi podarilo viac slov, ale neviem presne, keďže 5 sekúnd je málo a všimnutie si všetkého (20 sek by bolo asi zbytočne veľa). Ak to bola moja prehra, stav 3 : 4 je nemysliteľný i tak, keďže sa hrá na 6 kôl. -
01.02.2022 15:52
udelenie žltej karty ešte niekedy na začiatku pomýlilo aj mňa, lebo obaja sme mali rovnako dlhé slovo (napr. 6-písmenkové) a ja som dostala žltú kartu... ale potom som si všimla, že súper mal viac 6-písmenkových slov, a to čo sme mali spoločné sa vynulovalo, takže ukazovalo síce, že sme obaja mali najdlhšie slovo 6-písmenkové, ale mne zostali po vymazaní spoločných len 5-písmenkové... nemohla to byť žltá karta za to, Rado?
//EDIT: 17:00 - zdá se, že problém je vyřešen.