Komentáře ke hře Slovní fotbal SK
Předchozí stránka Další stránka-
03.02.2022 12:57
to teda uniká...niekto si potom bude ešte viac honiť ego...v tom to je.. -
03.02.2022 12:30
A v čem přesně je problém, když se bude počítat Elo? V podstatě jde jen o to, že se to zobrazí u jména hráče a budeš vědět, jak silný soupeř to je. Nebo mi něco uniká? -
03.02.2022 12:25
Vodnár/Radovan, veď to je nakoniec jedno. Pokiaľ tu niekto zavedie ELO tabuľky, prípadne nejaké doťahovanie, bude to smutné a tento SF bude nepodstatný pre nás priemerných závíslákov. -
03.02.2022 11:30
Vodnaar je jednoznačne Radowan, tomu tiež nešlo o body v lige, ale o ELO. Rado, ak ti chýba ELO, vráť sa na starý SF, ELO ti zostalo , si na 10. miesteNaposledy upraveno 03.02.2022 12:30 -
03.02.2022 10:19
výborne jenkings...ani vodnár nenapísal, kto bol predtým... -
02.02.2022 20:22
můžu potvrdit, že to je v plánu už dlouho, jen to zatím není tak prioritní -
02.02.2022 19:41
trochu mi v hre chyba, na zaciatku, vidiet aky silny super so mnou hra. Ked nepoznam to meno z predoslych hier, nehram ako o zivot - beriem ho ako zaciatocnika. A zrazu dostanem 200:140 v prvom kole, zltu kartu a potom su to same tesne kola, no ten naskok uz nestiahnem. Bolo by fajn, ked sa urobi ELO rebricek, uviest ELO supera pri jeho mene, aby aspon priblizne clovek tusil, s kym ma do cinenia, skor nez sa ukazu vysledky prveho kola. -
02.02.2022 19:37
prikyvujem, jenkins, mat vopred vygenerovane sady je krajna moznost, ani mne sa to nepaci -
02.02.2022 16:01
Od 16:45 jsou potíže se pevnými disky v serveru a může se tak stát, že se bude hra chovat chybně. Na odstranění problému se pracuje. V případě že byl nějaký z vašich zápasů vyhodnocen špatně, nebo došlo k nějaké jiné chybě, napište tu a budeme to řešit
//EDIT: 17:00 - zdá se, že problém je vyřešen.Naposledy upraveno 02.02.2022 17:01 -
02.02.2022 14:51
já bych se celkově rád vyhnul nějakému vybírání s předgenerovaných sad. Je to dost neefektivní cesta, a hlavně by bylo v takovém případě nutné v podstatě při každém přidání nebo odebrání slova validovat a znovu generovat ty sady, což mi nepřijde dobré
-
02.02.2022 00:42
..este k tomu sposobu generovania sad: priprava sad vopred nesie riziko, ze upravami slovnika strati sada vlastnost, ze vyhovuje. Po kazdej uprave slovnika by bolo potrebne preverit platnost vsetkych sad. -
01.02.2022 20:35
ked aktualizujem text, zaniknu mi ENTERy, ktore v povodnom texte boli -
01.02.2022 20:35
Keby som mohol ja stanovit tvorbu sady, urobil by som to takto:
1) vzdy sa da vytvorit aspon jedno slovo z povodnych 11 pismen. Ak niekto nema vsetky pismena, nema zarucene, ze sa da nejake slovo poskladat.
2) Pravdepodobnost vylosovania nejakeho pismena by som urcil podla bezneho textu. A nezavisle na predoslych losovanych pismenach, teda v krajnom pripade moze byt vylosovana sada aj ääääääääävz. Ovsem tato pravdepodobnost je zanedbatelna.
2a) mozno by som po skusenostiach s tymto postupom obmedzil opakovanie, a losoval by som tak, zeby som vytvoril losovacu sadu 10 000 pismen s rozlozenim pravdepodobnosti ako v beznom texte a z tych by som vyberal, bez opakovania toho isteho prvku... teda ak by v losovacej sade bolo 4x ä, nestalo by sa, ze bude vybrane 5x ä v jednej sade.
3) technickou vyzvou by bolo zabezpecit 1)+2) :
- bud uplatnit pravidlo 2) a potom on-line overit 1) (a vratit sa v cykle naspat pred 2 ak sa neda nic vytvorit), co moze trvat pridlho alebo sa dokonca zacyklit,
- alebo zabezpecit 1) nahodnym vyberom slova, jeho pismena vylucit (po jednom, nie vsetky vyskyty toho znaku) z losovacej sady a dogenerovat ostatne pismena.
- alebo kombinacia tychto dvoch postupov: nahodne generovat sady, overovat ich a ked ani na treti raz nevznikne sada s 1 slovom, potom obratit postup.
Dalsia moznost je mat pripravenych a overenych napr. 1 000 000 sad a z nich nahodne brat do hryNaposledy upraveno 01.02.2022 21:35 -
01.02.2022 20:24
Ano, je to zhruba tak, jak píšeš. No uvidíme, třeba mne ještě napadne nějaký univerzálnější přístup, jak uspokojit obě strany, ale zatím nic konkrétního nemám. -
01.02.2022 20:20
Dalsim negativom takeho losovania pismen je to, ze skoro kazda sada obsahuje Y alebo NIE, NIA. Je to na jedno kopyto potom. Ved pre teba jenkins isto nie je problem zistit, v kolkych (napr. z 1000 nahodnych sad) sa nachadza NIE, NIA. A uvidis, ze to nema nic spolocne s frekvenciou pismen v beznom jazyku. -
01.02.2022 20:16
Nikdy nevyhovies vsetkym, to dobre vies. A logiku tvorby sady z geewy aj tak nepozname, tak to nikam nevedie. A tak nadalej budu zvyhodneni rychloklikaci, nebude prilis zalezat na tom, kolko ma kto kariet. Ti ktori sa dozaduju, aby sa vzdy dali pouzit vsetky pismena, vacsinou netusia dosledky tejto poziadavky, a potom nadavaju ze vyhravaju ti, co rychlo tukaju. Ale tak je to skoro vsade, kde sa vypocuje hlas ludu, ktory nevidi, kam to vedie. -
01.02.2022 19:53
To už jsou takové věci do pranice a chtěli by to o dost více názorů a udělat z toho nějaký průnik. Mně se ale minimálně to s těmi písmeny zdá jako poměrně relevantní argument, nicméně skoro všichni (od kterych jsem názor slyšel) se shodují na tom že chtějí to, aby vždy šlo všechny písmena použít, takže je to v tomhle ohledu těžké. -
01.02.2022 19:12
Najviac, co mi z geewy chyba, je sposob losovania pismen. Vo vsetkych ostatnych systemoch sa autor upriamil na to, aby sa dali vzdy pouzit vsetky pismenka a preto je vacsina sad takych, ze kto rychlo tuka, vyhrava nad tym, kto ma bohatsiu slovnu zasobu. Na geewe sa bezne stalo, ze sa nedala pouzit 1/2 pismen, obcas sa nedalo nic zlozit. Tu som navrhoval doplnit moznost predcasne ukoncit kolo ak sa na tom hraci zhodnu.. -
01.02.2022 19:12
Ja by som sa najradsej vratil k technickym principom ako boli na geewe - to bola podla mna zatial najlepsia verzia hry. Bolo to prehladne, bola tam kopa informacii (napr. aj v 5. kole sa dalo - dokonca pocas hry - pozriet, z ktorych kol je ktora karta), aj ked v dalsich pokusoch o napodobenie boli dalsie dobre prvky, ktore Geewa nemala - pozretie historie hry, prezradenie najdlhsieho mozneho slova a pod.Naposledy upraveno 01.02.2022 20:12 -
01.02.2022 19:05
@jenkins, k tej zltej karte, uz si naozaj nepamatam, bolo to tam kratko zobrazene, rychlo to zmizlo, ani sa nedalo pozriet, kolko kariet som mal z minulych kol. Tazko sa riesia chyby a opravy, ked nemame data. Urcite sa nestalo to, co pise @Zuzanita, lebo po vynulovani sme mali obaja rovnake dlhe slovo, ktore super nemal.Naposledy upraveno 01.02.2022 20:05