Reklamace
1. Podání reklamace
Pokud služby zakoupené v herním obchodu HryProDva.cz neodpovídají svým rozsahem podmínkám nebo vykazují vady, může uživatel podat reklamaci zasláním oznámení elektronickou poštou na adresu info@hryprodva.cz. Uživatel má při uplatňování reklamace povinnost svou reklamaci zdůvodnit a prokázat její oprávněnost.
2. Vyřízení reklamace
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má uživatel právo, aby byla zdarma opravena. HryProDva.cz má povinnost vadu odstranit do 30 dnů od uplatnění reklamace. Není-li možné odstranění vady a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může uživatel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Doba trvání reklamace se počítá od druhého dne po přijetí do dne vyřízení reklamace. Po vyřízení reklamace HryProDva.cz upozorní uživatele o vyřízení reklamace zasláním oznámení elektronickou poštou.
3. Odstoupení od smlouvy
Uživatel může odstoupit od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě od uzavření smlouvy. Toto ustanovení se nevztahuje na služby, jejichž plnění začalo na žádost uživatele před uplynutím lhůty na odstoupení od kupní smlouvy.